jueves, 30 de octubre de 2008

^^EU^^

Ola!! chamome Miriam teño 16 anos pero ainda estou no instituto xk estou repetindo cuarto jaja. na clase deste ano estamos moitos da miña quinta(92) eso demostra que non nos gusta moito estudiar pero faise un esforzo. No meu tempo libre estou no regueiro, donde nos reunimos todos todas as tardes. ali pasamos momento divertidos. antas estaba casi sempre ali nos bancos, pero dende que alquilamos un piso pasamos a maior parte do tempo alí. Tamén me gusta moito mirar a tele e estar sentada no sofá, estase comodisima!!. o que fai a vagancia... Ainda que tamén lle axudo nas tareas domésticas a miña nai, porque ela traballa e hasta as 7 e media non chega a casa. bueno eu voume despedindo que teño moitas cousas que facer para entragarlle a sonia( a profesora de tecnoloxia e informática).

veña ata outra vez que nos manden escribir algo.
bicos e si tal pasadevos algun dia polos bancos que ali estara o pejo, adri, fatima, julia etc... e si cadra tamen me atopades amin

No hay comentarios: